Välkommen augusti!.... 2011-08-03

Jahaja, fan en vecka sen jag skrev.
Men jag har knappt varit hemma.

Sovit hemma 2 nätter sen jag kom hem från Turkiet.
Annars har jag spenderat den mesta tiden med mina flickor.
Jag har varit med familjen o en vända med syster på sjukhuset.

Men jag klagar inte, jag har haft de väldigt bra faktiskt.
Vissa saknar man ju mer än andra, men går inte göra så mycket åt de.

---

Jag har varit på kräftskiva ute på Gårö hos min systers pojkvän.
Väldigt trevligt, vår familj o hans familj o lite av deras släktingar.

Lillasyster har trampat på glas o skurit upp hela foten.
De slutade på akuten i Kalmar o 18 stygn rikare i foten.
Stackaren, men hon hoppar runt på kryckor o jobbar.
Så hon är en överlevare den där mellan-Liljan ;)

Jag o Sofie har även varit i Västervik o hälsat på pappa m. familj.
Dom hade hyrt en stuga där så vi åkte upp dit i fredags o åkte hem lördagen.
De va även MC-dagarna där i Västervik så de va mycket folk.
Fint väder till och från också, himla trevligt måste jag säga.

Hm? Vad har jag mer gjort?
Jo, igår spelade jag min första minigolfrunda för detta året.
Så som jag tjatat på dom hemma, men aldrig någon som vill.
Men igår fick jag med mig Svenne, Åberg o Eva.
Jag gick i mål som segrare med 52 slag, inte illa pinkat.
Därefter blev det en öl på Bistro med flickorna.

Jag har börjat flagna sen Turkiet något fruktansvärt.
Det är inte okej för färgen försvinner ju o man ser helt cp ut.
Så idag va jag ute på Oknö helt för mig själv o bättrade på brännan lite.
Låg där som världens livsnjutare, läste en bok, en cola en cigg o en snus.
Vem kunde haft de bättre just idag? :)
O när jag låg där ute så blev jag plötsligt sugen på potatis, kall skinka o gräddfil.
Så de blev o hoppa in i min rallypärla o köra o handla.
Så nu väntar jag på potatisen sen jädrar ska här ätas :)
Faktiskt gått upp i tid idag med, klippt gräset.
Duschade, åkte till frisören o bokade en ny tid.
Skulle tydligen varit där i går men missade totalt.
Va helt säker på att jag skulle vara där imorgon.
Men ska vara där nästa vecka, ut me löshåret o i med nytt.
Ska bli så FRUKTANSVÄRT skönt ska gudarna veta.

Ah, de va väl allers skulle jag kunna tänka mig.
Skriver nog senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback