Slut på de roliga.... 2011-08-13

Japp, idag är min första riktiga arbetsdag efter 4 veckors UNDERBAR semester.
Jag hade ju absolut inte tackat nej till ytterligare 1 eller 2 veckor.

Men ska på ett sätt bli skönt att få rutin på livet igen.
Kanske få igång mat- och sovrutiner som vanligt.
Eller så dom blir någorlunda iallafall.

Nästa vecka ska jag iallafall träna handboll, vilket jag ser fram mot.
Jag ska försöka börja springa nu med, för jag behöver de verkligen.

Hohojaja, nu ska jag väl slänga mig i en dusch.
Disken är klar o maten är så gott som klar.
Iallafall för idag, storkokslagningen gör vi imon.
Då ska jag göra ett stort lass med spagetti o kötfärsås.
Idag får de bli lite köttbullar, lite pasta o massa grönsaker.

Jobb idag från 15.12 - 23.12!

---

Bryan Adams And Barbra Streisand - I finally found someone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback