Slarver.... 2011-08-09

Jag har blivit slarvig o väldigt dålig på att uppdatera min blogg.
De är ju typ nu när de händer som mest som jag uppdaterar som minst.
O när de inte händer något o mitt liv är så enformigt de går att bli, då skriver jag?
Ser ingen logik i de hela om jag ska vara riktigt ärlig.

Precis varit hos frisören iallafall, satt om mitt löshår o bytt ut hälften också.
Satt i lite ljusare o sen bokade jag en ny tid för utväxtfärg + slingor.
Måste ju ljusa upp mina övriga slingor så dom blir identiska med löshåret.
Fan, det är verkligen en DROG alltså, man blir så beroende.
Jag tackar den människa som uppfann löshåret.
För de är de bästeste på hela marken ;)

Snart blir de att bege sig iväg till Ålem.
Ska fixa mig hos Emma o umgås lite.
Därefter bär de iväg till familjen Åberg.
Grilla lite, dricka lite, umgås lite.
Kommer bli kanontrevligt har jag en känsla av :)
Lilla Åbbe flyttar ju till Stockholm i helgen.
Ska börja plugga där, makeup-artist.
Alla bara lämnar mig, de suger.

Tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback