SKJUT MIG.... 2011-08-10

Blä jag har varit på dåligt humör idag.

Va hos Åberg igår, hur trevligt som helst.
God mat, gott vin, trevligt sällskap.
Framåt kvällningen åkte vi hem.
Emma o jag somnade som två stockar.

Vaknade idag, trött o hungrig.
Åkte till Åberg, hämta bilen.
Sen åkte jag hem.
Lillasyster å jag gjorde lite ärende.
Därefter åkte vi till Kalmar + mamma.

Hade tänkt hämta ut min guldkedja som Guldfynd sist hade SLARVAT bort.
Vilka jävla idioter alltså, herregud.
O idag blev jag så arg, så jävla pissed.

Frågade om min kedja, den va lagad o fixad.
MEN dom jävla idioterna har slarvat bort försäkringspappret.
O jag menade på att de va ju inte mitt fel.
Frågade om jag kunde visa legitimation.
Men icke, den där jävla surfittan vägrade ju.
"Flickstackaren förstår ju inte att hon inte kan få halsbandet nu"
Jo jag förstår talade jag om för henne, mycket väl.
Men förstår inte varför dom förra veckan RINGER MIG.
Berättar för mig att kedjan är klar o redo att hämtas.
Enda som behövs är 200 kr i självrisk, okey kanonbra.
Men dom hittar inte papperet, o jag får inte min kedja.
Kokade i mig o fitt-trynet bakom disken "Inte den tonen unga dam"
Efter ett tag brast de, jag tog den där fula lilla kölappen.
Knycklade ihop den, kastade den på disken.
Talade om för den där häxan att RING MIG NÄR NI HITTAR LAPPEN.
Är de inte halskedjan som är borta är de lappen.
Sen vände jag på klacken o gick min väg.
Men har nu letat fram försäkringsnumret.
Så imorgon ska jag dit o härja igen, tro mig.

---

Å just nu, i denna stund så ligger jag i min soffa.
Ja, tro de eller ej, hemma i MIN lya.
Gud, känns inte som jag varit hemma på evigheter.
Men imorgon är de dags för jobb, hej Scania!
Jobbar 8 - 16. Sen blir de Rix FM i Kalmar.
Å de ser jag fram mot, väldigt mycket faktiskt.
Umgås med mina fina vänner o bara njuta.
Sen blir de jobb på fredag igen. WUHU!

Aja, kanske dags att tänka på refrängen o sängen.
Först slinker de nog ner en rostad macka med ost.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback