Skit...... 2011-08-12

Haft en jättetrevlig kväll med Eve, Emma, Emmy o Amanda.
Rix FM o allt o det var fruktansvärt bra artister.
Blev som barn på nytt o njöt hela kvällen.
Blev en del karusellåkande med, barn på nytt va de ja.

Nu är jag hemma, migränanfall på donken.
En cheese ner slutade med en cheese upp igen.
Huvudet dödade mig o jag spydde som en kalv.
Nu ligger jag i min älskade grå mjukisdress nerbäddad.
O huvudet bara pulserar o ögonen hoppar snart ut.
Jobb vid 8 imorgon å en lång dag på de.
Hur ska detta sluta? Kan bli spännande.
Jag vet inte vad de är som händer med mig o kroppen.
Panikångest ena dagen o så dag 2 följt med migränanfall.
Hur stora är oddsen?

Orkar inte...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback