Övertid, hej!.... 2011-08-18

Jajjemän då va även denna dagen avklarad så fint så.
Men jag har varit på sånt jävla skithumör hela dagen.
Fram tills dess att ja köpte mig en PEPSI!
Den räddade resten av kvällen.

Blev samma gamla Malin med mitt strålande humör.
Försöker att inte dricka så mycket läsk längre.
Hemma går de helt okej, men på jobbet = psykbryt !!
Vill ju inte de ska drabba mina arbetskamrater.
Jag är inte trevlig att ha o höra med när jag är sur.

Men när klockan slog 00.12 spred sig lyckan.
Äntligen har världens längsta dag tagit slut :)
Fast, fick besked vi jobbar övertid imorgon också.
Suck säger jag, men de är väl bara att bita ihop.
Men man får väl trösta sig med de blir kort dag på fredag, 12.24 - 18.36!

Emma kom hit efter jag jobbat med.
Hon flyttar redan på FREDAG till Karlskrona.
Hon skulle inte flyttat fören nästa vecka egentligen.
Å jag skulle hjälpt henne o flytta ner allting o sådär.
Fast nu blev de ändrade planer o de va inte alls roligt.
Blev så hastigt o lustigt o bara säga hejdå sådär.
Kändes inte som jag va förberedd.
Karlskrona är inte långt bort, men tar ändå liten stund.
Har ju inte Emma 10 minuter bort o de kommer säkert kännas.
Men jag har ju Malin Åberg som sitter i samma sits.
Hennes syrra är den andra Emma jag brukar hänga lite med.
Å hon har ju faktiskt också flyttat, skönt o ha någon iallafall :)

Slank visst ner 2 äggmackor, satt inte fel :) haha.
Men nu ska ja ta datorn in till sängen, kolla film.
O förhoppningsvis SOMNAR JAG.
Gud, blir så trött på mig själv ibland.

Imorgon SKA jag upp tidigt med.
Sov till kl 12 idag, även idag storsnoozade jag.
Absolut dödsförbjudet imorgon.
Tvätten ska va klar innan helgen.
För så är de, se o hör sen.

Godnatt! :)


Jag å mina Emmor! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback