Måndag å ny jobbvecka!.... 2011-08-29

I fredags va jag med Emma o Emmy o grannen Simon.
Jag fixade lite tacogratäng, vilket blev kanonbra.
Dock lite starkt men de gick ner i magarna :)
Simon gick o la sig för han skulle upp å jobba.
Emmy åkte hem för hon skulle upp o jobba.
Så Emma stannade kvar, vi va chaufförer.
Dregen va DJ ute på Oknö krog.

Lördagen körde jag hem Emma, sen begav jag mig till Kalmar.
Där mötte jag upp Therese o hennes Emma på Ikea, gick där ett tag.
Jag köpte 2 nya små vita fyrkantiga bord, för dom köpte mitt stora träbord.
Sen köpte jag en avlång keramik-grej som jag hällt sand i o satt i ljus :)
De blev hur bra som helst.



Kvällen där på lördagen åkte jag till Oskarshamn.
Spenderade min kväll med Sara, drack lite öl o träffa massa folk.
De va trevligt faktiskt, framåt småtimmarna drog vi hem.
Hakade på massa folk, käkade o sen drog alla hem.
Då somnade vi som två grisar o de va gutt :)

Söndagen åkte jag o Sara till Kristdala, hälsa på Hanna o Henric.
Käka lite bullar o snackade lite skit sen begav vi oss hem.
Jag åkte tillbaka till Mönsterås o skruva ihop mina bord o de blev skitbra.
Nu återstår bara min grå matta som jag nu hittat som jag köper nästa månad.
Kommer bli skitbra :) Wihu!

Igårkväll va jag hos mamma, hon färga mitt hår.
Så nu är jag mörk som natten i huvudet.
O jag som ville bli ljus, men de blev lite kaos i lördags.
Så nu ser jag ut som Pocahontas!
Sen fick jag en överraskning.
Hörde en bil utanför o ja sa till mamma "De är säkert Micke".
Vi kolla i köksfönstret o visst hade jag rätt.
Sjukt att jag kan gå sådär på magkänslan.
Men den brukar ju ha rätt så jao :)

Min helg de i korta drag :)

Idag är de måndag o jag jobbar eftermiddag.
Börjar första dagen efter ledigheten med ÖVERTID.
Hur underbart är inte de? Kan jobba över hela veckan.
Men hade varit fint o få jobba som vanligt en måndag.
Bara o bita ihop för går inte ändra på iallafall :)

Nu ska jag käka o dona lite sen göra mig redo för jobbet.
Puss adios!

Här är håret i kaoset
O sen söndagsmys med Saras Wille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback