Löning!.... 2011-08-19

Klockan är 02.00 o lönen är inkommen på kontot.
Fick väldigt bra lön faktiskt, ganska mkt övertid förra månaden.
Men man hinner ju knappt njuta av alla siffror förrens dom är borta.
När man betalt hyra, el, telefonräkning o lite annat smått o gott så ja...
Hade ändå mer än vad jag räknat med kvar, o de är ju bra.
Så då slipper jag behöva tänka så mycket, o de är skönt.

Jag har iallafall bestämt mig för att INTE beställa mer kläder på ett BRA tag.
De är fan dom räkningarna som svider MEST att betala.
Känns som man lika väl kan ställa sig vid havet o kasta iväg tusenlapparna.
Ska däremot gå igenom min garderob o skänka/sälja de som är förstort.
Har ju trots allt gått ner ganska mkt o står fortfarande kvar på mer än -10 kg :)
Så de ska bli skönt att få rensa ut lite.

Fick äntligen tag i en iphone också, dock en 3GS, men vad gör de?
Min Sony Ericsson Xperia Mini-sak tappa jag ju i toan o displayen la av.
Så har en lånetelefon nu, en gammal hederlig rosa Sony Ericsson.
O gjorde en ganska bra affär, så nästa vecka dimper nya tellen ner i lådan.
Annars blir de inga stora investeringar denna månaden iallafall.
Telefonräkningen nästa månad lär väl göra sitt på nästa lön däremot.
Allt jag ringt/smsat o härjat nere i Turkiet, tror den va närmare 2000.
Inte bra, men va gör de om 100 år? Man lever bara en gång :)

---

Jobbat övertid idag med, fast konstigt nog gick denna kvällen lättare.
När vi hade rast vid 23.12 då vi EGENTLIGEN skulle slutat.
Björn på jobbet kom med 2 cheeseburgare från McDonalds.
O de gjorde fan hela min kväll, mätt i magen o mer energi.

Nu ska jag sova i min renbäddade säng!
Luktar så gott här hemma med.
Hängde upp tvätt innan jag åkte.

Godnatt säger jag.
Imorgon är de fredag.


Kommentarer
Postat av: EllliiN

Söt du är :)

2011-08-19 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback