Kapten Röd.... 2011-08-15

Ja, Kapten röd, lyssna på de.
Riktigt goa låt-texter o gutt gung.
Veronica Maggio o Kapten Röd, mitt nya! (Y)

De blev utgång igår, med Emma.
Spenderar så många dagar jag kan med henne nu.
För när man minst anar så är dagen här.
Dagen då hon flyttar ner till Karlskrona.
Kommer känna mig ensammast i världen.
För hon är min andra halva, o bästa vän.

Men igår iallafall, de va helt okej.
Såg Rolandz på Stortorget i Kalmar.
Galet mycket folk o de va bra, de jag såg.

Men sen blev de väl lite blandade känslor.
Tusentalsmiljoner tårar rann nedför min kind.
Men efter att ha fått lite frågetecken upplösta så va de väl en liten lättnad.
Men man glömmer ju som sagt aldrig.
Kanske man får lära sig att gå vidare?
Tiden läker alla sår, eller hur är de man säger?

---

Idag har jag legat o latat mig i Emmas säng, sov där inatt.
Sen va de dags för henne att åka o jobba o då åkte jag hem.
De blev en biltur hem till mamma o co som kommit hem från Öland.
Legat där hemma i soffan hela dagen med min man Bagge.
Kollat alla möjliga tv-program o bara slöat, skönt faktiskt.
Fått i mig lite mat också, kanske lika bra de också.

Framåt kvällningen blev de o ta bilen hem.
Sen fick de bli en kväll hos grannen o kolla tv.
Skönt med lite sällskap faktiskt.

Nu är de nog dags för sängen.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vi förlorar då varsin Emma, vi får hänga ihop när de blir roadtrip till både sthlm och karlskrona ;D

2011-08-15 @ 15:03:26
Postat av: Mollymus

Ja de får vi verkligen göra :)

2011-08-16 @ 12:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback