Höst eller?.... 2011-09-01

Ja de är nog höst, september har entrat.
Kallt om kvällarna, kallt om morgnarna.
Skönt när solen tittar fram men borta lika fort.
Fan så tråkigt, känns knappt som sommmaren varit här.
Tur jag fick avnjuta en hel vecka i Turkiet iallafall.

Fick hem mitt paket från H&M idag, blev så glad.
Jeansleggingsen satt som en smäck o skorna med.
Även att min rumpa aldrig funnits så kom den helt plötsligt fram.
Då spred det sig minsann ett litet leende i mitt ansikte :)

Fick ordning på tvätten också, skönt det.
Slipper jag tänka på de över helgen.
Ingen disk o inget smuts alls.
Drog en snabbis med dammsugaren med.
Imorgon ska jag moppa golvet så de blir ännu fräschare.
SKÖNT O HA ALLTING GJORT! Bra Malin.

---

Onsdag o de hade ju inte alls suttit fel med utgång.
Känns som de va evigheter sen, vet inte va de varit med mig.
Jag har ju lovat mig själv o inte partaja förens jul.
Fast något liiitet undantag kanske man kan göra? (a)

Jag har idag iallafall tagit kontakt med en viktnedgångs-konsulent.
Min förra jag hade va helt dum i huvuet, fasade inför varje besök.
O sista besöket åkte jag därifrån gråtandes, så aldrig mer.
Så hoppas på att denna kvinna är bättre, har bra magkänsla.

Men de känns bra att jag tagit tag i saker o ting.
En sak i taget, kanske blir bäst så.

Torsdag imorgon, o jag som hade hoppats de skulle va fredag.
För då kommer min lilla Emma hem, ååh som jag längtar :)

Time to sleep, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback