Hjälp.... 2011-08-11

jag håller på att få ett psykiskt sammanbrott
alla ljud här hemma, jag hör dom så högt att jag håller på att bli dum i huvudet
tangenterna är svintunga o trycka på
känns som jag håller på att gå in i väggen
helt seriöst
fläkten i badrummet, i vnaliga fall, hörs aldrig.........
nu känns de som någon står där inne med en helikopter
mitt huvud exploderar

sätter ja igång musik
en lugn låt
så känns de som den spelas i turbo
min hjärna r helt jävla pangpangpangpangpang.........
o jag blir helt yr i huvudet

ja är helt lustig
när ja skriver, o ja läser de ja skriver
de känns som att en röst i mitt huvud
pratar me tungan ute
huvudet är helt tungt
känns som ja måste anstränga mig för o hålla deu ppe
känns inte som d tillhör min kropp
som en stor jävla betongklump ellern ågot.
sludder sludder känns de som .. blabal

jag mår illa
o försökte prata nu
men jag bara sluddrar

Hjälp? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback