Hallelåja!.... 2011-08-26

Igår somnade jag som en stock innan 21.00.
Hur skönt som helst o de va välbehövligt.
Märktes på mig att jag va piggare på jobbet med.
Skönt att slippa känna trötthet o allt sånt där.

Jobbade på o de gick bra som vanligt.
Imorgon är de fredag, sjukt skönt.
Då blir de 6.24 - 12.24, wonderbart!

Efter jobbet idag så slocknade jag i soffan.
Slängde av mig mina hemska arbetskläder.
Slängde på mig min mysigaste mysdress.
Hämta en kudde i sängen o slängde på mig filten.
La mig i soffan o slumrade som en stock.
O vaknar därefter 3 timmar senare.
Jag som bara skulle sova max 1 timma.
Men de vet man ju hur de brukar gå med de.
Klä på sig lite fort, åka till Ica o handla lite.
Åkte direkt till Ålem, min lilla Emma har kommit hem :)
Hon har ju som sagt flyttat ner till Karlskrona o börjat plugga.
Men denna helgen är hon hemma o de känns så himla bra.
Så vi har varit hos hennes mamma o syster o fikat lite.
Sen bara tagit de lugnt, trivts i varandras sällskap :)
Min lilla prinsessa, vad hade jag gjort utan dig?

O en onödig parantes.
För ovanligheternas skull köpte jag faktiskt OBOY idag.
Köpte Icas, tänkte de ska väl inte spela någon roll.
Men joho, de ska jag be o få tala om att de gjorde de.
Fy, ska stå ut med denna bunken tills den tar slut.
Jag som va så sugen på oboy... riktig oboy.
Svept i mig lite rostade mackor med, fan fått dille på de.
Inte bra att äta på kvällen men jag skiter i vilket.
Jag blir fan inte mer älskad om jag är smal eller fet :P

Svepa den oäkta oboyen o sen hoppa i säng.
Sista dagen imorgon, PEPPA DÅ! :D

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback