Godnatt, eller?.... 2011-08-31

Jobbat som en dåre, men tiden har gått fort.
Ingen övertid idag o de va skönt, väldigt skönt.

Hann innan att diska, dona käk, klippa gräset, duscha o tvätta lite.
Ska fortsätta med tvätten imorgon, i lugn och ro.
Blir o dra en sväng med dammsugaren också.
De fanns inte tid till de idag, härjat tillräckligt ändå.
Redan onsdag imorgon, känns som kvällsveckan gått skapligt fort ändå.
Vanligtvis tycker jag dagveckorna bara rusar iväg o att kvällsveckorna är slöööa...

Nahe, nu ska jag ta mig ett ägg o slaffsa i mig sen krypa ner.
Samla energi o kraft till fixodonet hemma o till jobbet :)

Natti!


Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback