FY FAN!.... 2011-08-13

Jag tror aldrig jag varit med om något såhär sjukt.
Personen som jag trodde jag kände mest.
Jag känner inte dig längre och jag är så besviken.

Besviken är inte ens ett ord som räcker att beskriva den ilska jag känner inombords.
Så sårad, så lurad, så ensam och du kan dra åt helvete.

Alla ord, alla ord, de va inget annat än tomt skit.
Alla besök, alla hemligheter, vad betydde dom?
Inte ett skit, de verkar vara något du kör på.
Vad är de för spel du spelar? Vart vill du komma?

Göm dig du för sanningen, försök du o blunda för verkligheten.
Du kommer inte komma någonstans i ditt liv iallafall.

Jag tillägnar Timbuktu - Resten av ditt liv till dig din äckliga idiot.

Du har förstört mig, o vad finns kvar? Ingenting.
För jag är så trasig, så trasig.
Se, vad du har gjort med mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns fler som känner samma.

2011-08-22 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback