Fullt hålligång.... 2011-08-30

Snoozat som en jävla dåre i morse.
Mamma va tydligen här o lämna katten.
O så fick jag låna en laddare till min kära iphone.
För Saras kattjävel har tuggat sönder min i tusen delar.

Jag har käkat frukost, varit o handlat, klippt gräset.
Sen fick ja kasta ut grannens tvätt så jag kunde tvätta mina jobbarbyxor.
O nu sitter jag här o coolar ner mig lite, ett helvetesjobb o klippa gräset.
Bensinen tog slut när jag hade en länga kvar o köra, men de sket jag i.
Tänker inte åka bort o köpa bensin bara för att en länga inte är klippt.
Grannkärringarna får klaga, i don´t care!

Som lunch idag hade jag tänkt äta majskolvar.
Eller ja, en blir de ju då men fan va gott de ska bli.
Sist jag va o handla så såg jag majsen o blev så sugen.
Sen är de dags för jobb vid 15.12 - 23.12, ingen övertid idag.
Igår va jag så trött, somnade påvägen hem i bilen.
Innan jobbet måste jag hinna duscha också.

Ha en trevlig tisdag :)
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback