Friday!.... 2011-08-26

Äntligen är den efterlängtade, underbara fredagen här :)
Jobbat som vanligt, sista dagen för denna veckan.
Haft mycket stopptid idag, någon transporthiss va trasig.
Men de va bara skönt, klockan gick vi stod stilla.
Nackdelen med att vi stod stilla så länge = Övertid på måndag.
Andra eftermiddagsveckan sen semestern med övertid.
Man får se de positiva, KOMPTIMMAR! Haha.

När jag kom hem så tog jag tag i de gigantiska berg av disk.
Samlat på mig saker där hela veckan o har bara inte orkat diska.
Så eftersom jag slutade tidigt idag o va hyffsat pigg så fick de bli en match.
Har även vikt ihop tvätt som va rent o hängt in alla kläder i garderoben.
Har ju en tendens till att slänga kläder lite här o var.
Dammsugat o dammat o donat o härjat.
Så nu är de fresh i lyan o de gillar jag :)

Dock är jag inte glad åt att Bagge rivit ner en av mina fina krukor, IGEN!!!
Så de får bli att beställa en ny IGEN från Jotex, kära nån.

Funderar även på att göra tacopaj ikväll.
Antingen den jag brukar göra, som jag fått recept av Mickes mamma.
Eller om jag ska försöka hitta ett annat recept, för omväxlings skull.
Det blir nog en lugn fredag för lilla mig, kan va skönt de också.
Ska ju iväg o härja lite här o var imorgon så då kanske orken behövs där.

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback