Ett litet nattinlägg..... 2011-08-22

Precis smällt i mig 3 mackor, fan styr jag med?
Man ska inte äta såhär dags, lägger sig på maogen.
O de är väl den jag vill ha bort, eller?
Får hoppas de ordnar till snart.
Imorgon är första handbollsträningen på länge.
Ska bli riktigt jävla nice, för som jag saknat de.
Suttit som en mupp o kollat gamla landslagsmatcher.
Jag saknar kämpaglöden, o den ska jag nog rota fram.
O jag ska kapa mitt ben om knät strular denna säsongen.
För de har jag ingen lust med, vill slutföra en säsong utan skador.

Imorgon kommer förhoppningsvis min iphone också.
Som sagt, en 3a men vem bryr sig? :) Inte jag iallafall.
Så de lär väl bli en hel del pill med den i veckan.

Så kommer de se ut, jobba, träna o pilla med telefonen.
Men jag lär väl uppdatera mitt meningslösa liv här också.
De får man ju för all del inte glömma bort.
Har ju en del läsare o de glädjer mig :)

Nu blir de skutt in i sängen för klockan ringer vid 05.00!
Gutten-natten! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback