Bra kväll! :).... 2011-08-23

De blev ett besök till Sara på mitt jobb.
Sov lite i soffan, käka lite sen åkte jag.
Svängde förbi Maxi o köpte hårfärg o kladdkaka.
Sen färga hon mitt hår o vi käka lite gutt :)
Snackade lite skit o så fick jag se hennes lägenhet.
Helt nyrenoverad o så jävla SVINFIN!

Nu är min hemska utväxt gone iallafall, de tackar vi gudarna för.
För den va fan inte nådig, hade egentligen frisörtid på fredag.
Men de är ju evigheter tills dess o jag har väntat tillräckligt.
Och detta är ABSOLUT INTE OKEJ!






Sen blev de o göra ytterligare lite fler slingor.
Slutade ganska roligt faktiskt, de blev bra.
Men en slinga blev typ rödaktig, vet inte hur de lyckades.
Men de är Sara som satt sin stämpel att de är hon som gjort de.
Haha, så söt hon är min lilla djungelapa :)
Blir att göra slingor om ett par veckor igen.
När jag skött håret med lite hårinpackning o så.

Jag är som jag är, folk blir mörka till vintern/hösten.
Jag blir ljusare, varit mörk i flera år nu.
Så någongång måste de ske.
Ska dock inte bli blondin.
Bara lite, lite ljusare i skalet.

Nu blir de o se om tvn fungerar.
Annars blir de o kolla film tills jag somnar.

Haft en kanonbra dag iallafall o de vill jag gärna ha fler av.
Puss å godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback