Ångest.... 2011-08-31

Jag har länge funderat på att ta ner alla speglar jag har här hemma.
För varje gång jag går förbi en spegel så får jag sån jävla ångest.
Hur fan ser jag ut egentligen o varför blev de såhär?

Jag står fortfarande på -10 kg, men jag är inte nöjd!
Jag vill ner 15-20 kg till. Å jag har tamejfan bestämt mig.
Nästa löning ska jag köpa sånt jävla lass med "ren-kur" igen.
Ska gå på de tills jag gått ner så mycket jag vill, o lite till.
Sen ska jag sakta men säkert börja äta, lite lite lite lite.
Ska inte förän jul äta pasta eller potatis eller bröd.
Ska hålla mig till nyttigt skit o jag ska TVINGA mig själv ner på handbollsträningarna.
Dock blir de bara varannan vecka eftersom jag jobbar 2-skift.
Men de måste bli ändring, för jag mår fan inte bra.
Många av mina nära o kära anser jag behöver ha någon att prata med.
Men jag tycker det är menlöst, helt jävla menlöst.
Vad ska jag säga? "Hej jag heter Malin o jag trivs inte med mig själv"
Finns ingenting någon annan än mig själv som kan göra något åt de iallafall.

Nu ska jag slänga i en maskin med smutstvätt sen ska jag ut o gå.
Ska gå tills benen börjar brinna...

Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback