ANDAS!.... 2011-08-11

Jaha, de va väl typ värsta natten i hela mitt liv.
Vet inte hur mycket jag sovit.
Men med tanke på att jag är helt slut.
Sååå, jag drar slutsatsen att jag sovit nada.

Medveten är jag iallafall om att jag rullat runt o härjat.
Bökat o donat o lilla Bagge har väl undrat va jag styrt med.
Men han har legat hos mig, hela natten o gosat.
Lilla plutt, o världens bästa katt.

O sen kan jag även dra slutsatsen om att de va en panikångestattack jag fick inatt.
Mor min sa att de inte va någonting farligt, men usch så obehagligt det var.
Hoppas att jag får en lugn natt inatt, för jag behöver sömn.

Jobbat iallafall, gick jättebra. Burit o flyttat runt saker i flera timmar.
Är helt öm i hela kroppen, men nu är allt på plats på Line 7 iallafall :)
Imorgon ska vi montera lite på hytterna o då blir de nog 8 - 16.
Idag jobbade vi bara 8 - 11 :) Vi jobbade på bra.

Nu ska jag vila lite, sen duscha o kanske slänga i en maskin tvätt.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback