24 augusti.... 2011-08-24

Precis varit hemma hos mamma och ätit lite.
Innan de blev de en tur till Kalmar med lillasyster.
Va o hämtade lite kläder hos min kusin.
Hon har precis flyttat o fetrensat.
Så lite fick jag med mig hem.
Finns alltid något användbart.

Jag kryper på väggarna snart tror jag !!?!
Mitt snus är slut o jag har bara 2 ciggisar kvar.
Så sitter o funderar om jag ska åka till affären?
Eller så får jag helt enkelt klara mig tills kiosken på jobbet öppnar imorgon.

Sen sitter jag o funderar på, vem är jag egentligen?
Den frågan har väl dom flesta ställt sig någongång.
Jag känner mig som en vilsen själv som bor i ett tomt skal.
Idag orkar jag inte, så funderar på att gå å lägga mig.
Japp, klockan är innan 21 o allt, vilket är helt galet.
Med tanke på att jag aldrig sover innan midnatt.

Så hejdå eller något.
Avslutar med 2 bilder från jobbet.
Rastlös som jag är underhåller jag alla andra.
Jag försöker åtminstone!

Hej hej hej hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback