18 augusti.... 2011-08-18

Fattar inte ens varför jag ens försöker o gå upp 8.30?
Jag ligger ju o sover till 12 om dagarna ändå.

Flög upp idag 11.59, o jag som skulle stortvättat idag.
Blir bara o köra lite mindre än hälften, för mer hinner jag inte.
Ska åka o jobba om en timme o jag ska fixa mig o äta innan.
OCH hänga tvätt, renbäddat i sängen har jag gjort.
Så de blir gutt o skönt o underbart o få komma hem inatt.
Eftersom vi jobbar övertid idag med så kommer jag va förtjänt av sängen.

Jag har sån förbannad träningsvärk i mina lår sen jag va ute o sprang i förrgår.
O de blir inte bättre när jag jobbar då man vissa positioner måste huka sig.
Men jag kämpar på precis som alla andra, de ska gudarna veta :P

Nu har jag inte tid o sitta här mer för nu blir de o diska.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback