13 augusti.... 2011-08-13

GODMORGON!

Min huvudvärk är borta, o de är hur skönt som helst.
Dock lite spänd i axlarna men de försvinner väl.

Lördag idag o ikväll va de meningen jag skulle in till Kalmar IGEN.
För Robert Gustafsson o hans Rolandz spelar, men...
Jag måste vara hemma, bara ta de lugnt o inte göra något alls.
Känner jag mig själv så vet jag att de inte kommer bli så.
Men jag får väl helt enkelt bita i de sura äpplet o va hemma.
För jag vet ju att det behövs, även om de är tråkigast i världen.

Ska snart ta bilen hem till mamma iallafall, dom är på Öland.
Ska mata katterna o sen blir de nog att slockna i soffan lite.
Sen blir de nog att åka hem till min lya igen, dona med tvätten.
Kan va skönt o få den klar innan man börjar jobba på måndag.
Har en känsla av att jag kommer vara död efter första jobbveckan.


Här kommer en bild på Emmy, Eve o mig från Rix FM i torsdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback