Valborg.... 2011-04-30

Vilket himla härj..

Det blev besök till bolaget o sen inhandla lite grillgrejer.
Sen fick ja härja hem o packa tusen väskor.
Tog grannens cykel hem till mamma.
Duschade och fixade iordning mig.

Sen körde systers pojkvän mig till Ålem.
Där jag skulle fira valborg med mina Emmor + massa annat folk.
Dagen/kvällen var kanon, saknat dom.
Plus att vi bjöds på god efterrätt :)

Därefter tog vi bussen till Blomstermåla.
TRE DRAG skulle gästa Folkets Hus.
Helt okey med folk, men inget för mig.
Jag hade lika väl kunnat lägga pengarna på annat.
Valborg är så sjukt överskattat egentligen.

Jag blev anklagad för väldigt allvarliga saker också.
Definitivt inte roligt att få höra det faktiskt.
Tror de är de sjukaste jag hört i hela mitt liv.
Sjukt besviken är jag, allt jag kan säga.


Här kommer lite bilder.
Mer kommer när jag fått resten av fröken Åberg!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback