Underbara söndag!.... 2011-04-17

Hade ställt klockan på 10, men somnade om igen.
Kände att jag behövde sova ett par extra timmar.
När jag vaknade andra gången vid 11.30 så steg jag upp.
Såg ju förfasen att solen sken som aldrig förr ute.

Det blev en shake, sen tog jag mina tvättkassar ner i tvättstugan.
Upp i lyan igen, hämta musiken o en filt sen blev det stek på baksidan.
Så jag har suttit ute i solen sen kl 12.30 till för 10 minuter sen (3.5 timme).
Så jävla underbart, o man mår så bra nu när solen äntligen tittar fram.
Blev ett par koppar kaffe där i värmen med, bästa!

Tvätt klar, upp med allt på torkvindan.
Doften är den bästa, tvätt som torkar ute.
Jag längtar efter sommaren, sjukt mycket.

Ska ta mig en shake nu, number two.
Sen kilar jag ner i tvättstugan igen.
Sen har jag de avklarat. Skönt!

Mat att fundera på?
Ja, de blir nog kassler, blomkål o broccoli.
Gott o nyttigt o så sjukt mättande.

Slut.
PUSS!




Kommentarer
Postat av: växjö sofi

Bra du är med bilder ;) gillart!!! super fin klänning!

2011-04-18 @ 01:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback