Tisdag.... 2011-04-05

Igår var det jobb som vanligt.
Blev läkaren vid 12.30.
Låg puls, lågt blodtryck.
Sen slår hjärtat vääldigt sakta.

Det blev även gymmet igår med.
Crosstrainade i 25 minuter o sprang i 10 minuter.
Sen tränade jag magen och fram- o baksida lår.

---

Idag jobbade jag väl 2 timmar, sen blev de läkaren igen.
Blev tömd på allt mitt blod kändes det som.
8 rör behövde dom o de fick dom.
Därefter GICK jag tillbaka till Scania.
Det är faktiskt en bit från sjukhuset.
Men det var skönt o jag blev piggare.

Vad händer idag då?
Jo jag hade faktiskt tänkt träna handboll idag.
Men så blir nog faktiskt inte fallet.

Jag ska diska (har världens största berg som ligger o väntar).
Jag ska dammsuga o torka golven o sen försöka tvätta lite.
Eftersom Sara i princip bor här så blir de ju lite mer kläder.
Hon ska sova hos sin pappa i Oskarshamn inatt.
Så jag får sova själver, inte kul.
Men jag ska nog träna, lite iallafall.
Blir nog lite crosstraining på gymmet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är gum, du sliter och ligger i ;)mammi

2011-04-06 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback