Sommarlängtan!.... 2011-04-19

Fick hem ett paket från H&M idag.
Beställde lite sommarkläder.
Känns som att de behövs.

Hela min garderob är ju förstor.
T.om alla mina underkläder är stora.
Så när sommaren närmar sig med.
Då blir de storshopping av kläder.
I mindre storlekar, gillas starkt! :)

Som alla vet är jag ingen typisk flicka.
Är lite mer pojkflicka o har alltid varit.
Men kändes ändå som detta passade?
Eller är jag helt ute o cyklar i de blå?
Ligger halvvägs nerpackat.
Vet inte om jag ska skicka tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Behåll!! :) kjol är fint på dig, bara för att du inte brukar använda det :D puss

2011-04-21 @ 21:11:35
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback