LEDIG!.... 2011-04-15

Fredag o inget Scania. Hur skönt är inte de?

Va ute och gick vid kl 8.00 i morse, sjukt skönt.
Redan då sken solen o de va jätteskönt i luften.
När jag kom hem så tog jag mig an berget av disk.

Fönstrena öppna och frisk luft strömmar in.
Ska byta sängkläder och vädra sovrummet också.
Sen blir de nog att dammsuga o torka golven.

Under dagen ska jag även ut på äventyr med lillasyster.
Sen blir de såklart en tripp till gymmet också :)
Känns skönt att ha kommit igång.
De har börjat gå neråt på vågen med.
O de gillas ju väldigt mycket.

Men tror dock jag håller på att bli förkyld/sjuk.
Halsmandlarna har börjat svulla sig o de ömmar.
Får gurgla lite saltvatten sen så kanske de hjälper? :)

Här är en jävligt go låt förresten.
Lyssna på hans andra cover-låtar med.
Riktigt bra röst måste jag säga.

http://www.youtube.com/watch?v=fzWvD6jgULE&feature=relmfu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback