Hur blev resterande skärtorsdag?.... 2011-04-22

Jag åkte och hämtade mitt lilla POTTSKÅP.
De är ett gammalt sånt tydligen.
Det passade helt perfekt i hallen.
Såg köksbord + 4 stolar hos Mathilda med.
Blev helt kär, ska göra lite mått i köket.
Sen ber ja till gud att de passar.
Eftersom jag inte bor i världens största.
Å hoppas att dom som "paxat" ej vill ha.

Det blev även en kväll hemma hos mamma o Jonas.
Vi käkade grillade revben med lite potatissallad.
Fan va godare maten blir när man får äta med händerna.

Mamma har även tjatat på mig att jag aldrig gett henne blommor.
"Varje gång du får lön så hoppas jag alltid att man får något"
Men jag är inte riktigt sån som person som ger någon blommor.
Men nu när de är påsk och allt så tog jag tummen ur röven.
Köpte den gulaste bukett jag kunde hitta med lite påsk-skit i.
Tur hon blev glad iallafall, min lilla ohängda mamma :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback