Skärtorsdag.... 2011-04-20

Det blev inget jobb idag heller.
Beslutade mig igår för att stanna hemma en dag till.
Lika bra att se till o bli frisk riktigt ordentligt.
Så man inte blir sjuk om någon vecka igen.

Långfredag imorgon, å vi är lediga.
LÅNGLEDIGT, fredag o lördag o söndag o måndag.
Kvällsvecka nästa vecka, fast jobbar dag tisdag.
Produktions-stopp eller något så vi ska göra annat.
Sen onsdagen blir de kvällsjobb som vanligt.
Så blir en kortvecka nästa vecka.
Klagar inte, lite gott måste man få ha.

Det blev ett snabbt besök till Ikea igår.
Även att orken inte fanns så kändes de skönt att få komma iväg lite.
Dock var jag helt slut efter att ha gått där i 1.5 timme.
Men fick med mig lite vettiga saker hem iallafall.
Men jag fick inte med mig de viktigaste.
Skulle köpa mig en ny matta, en ljusgrå.
De fanns, men kändes lite dyr.
Så ska hålla span på billigare.
Finns det inte får de bli den.
Sen skulle jag ha ett vitt, runt bord.
Men de fanns bara träfärgade o svarta.
Så de är bara att vänta.

Blev matbesök på Citygross med.
Skönt att ha kyl å frys fyllt nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback