Eftermiddagsvecka.... 2011-04-11

Då var det dags för eftermiddagsvecka på Scania.
Förmiddagen skulle jag tränat, ställde klockan o allt.
Men var så sjukt trött så snoozade o stängde av.
Steg upp vid 11.30 tror jag, sjukt skönt faktiskt.
Sara klippte mig, jag diskade o gjorde matlåda.
Sen bar de av till jobbet, skjutsen kommer 14.30.
Arbetstiderna denna veckan är 15.12 - 23.12.
Och så fredag 12.24 - 18.36, ganska fint!

Jag hoppas på allt i världen de inte blir övertid i veckan.

---

Färgade håret igår också.
Svarthårig från början.
La i en jävla massa slingor.
Visste ju hur de skulle sluta.



Därefter la jag i en mörkbrunröd-aktig färg.
Just för att blanda upp de blekta och svarta.

Såhär blev resultatet på de:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback