Well, well, well...... 2010-10-26

Jahaja, jobb blev det idag på Blåklockans dagis, 8.30 - 15.30.
Love that place, som sagt :)
Just nu arbetar dom med Pettson & Findus tema, sjukt skoj.
Å varit på småbarnsavdelningen också, hur mysigt som helst.
Imon blir det jobb igen, Ekens dagis, också på småbarnsavdelning.

Det blev o rota fram tjocka vinterjackan idag med, fyfan så kallt de va.
Men framåt eftermiddagen tittade solen fram och vädret blev underbart.

Efter jag slutat jobba så somnade jag hemma, i soffan.
Jag är sovar-Malin o sov ända till kl 19.00.
Nu är jag pigg igen men sugen på choklad.
Så det blir o gå o köpa sig det snart, i thiink..

Imorgon ska jag klippa mig också, wuhu!
Vill inte, men måste, schleetet hår.




Duffy - Well, well, well (8)


Tack för idag!
/ .. Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback