Var sak på sin plats...... 2010-10-21

Tänt lite ljus här i lägenheten, mysigt är det allt..
Bagge min lilla kisse ligger här bredvid mig o halvsover.
Fartfylld dag för stackaren, livrädd för dammsugaren.

Rent och fint här iallafall, dammsugat o torkat golven.
Var sak står på sin plats och inget onödigt finns framme.
En doft av citron och en doft av god mat, de gillar jag.
Sängen är renbäddad och det ser lockande ut att bara lägga sig.
Ryggen dödar mig, som vanligt, men jag överlever..

Mamma kommer om någon timme och då ska vi kolla på min lägenhet.
Jag får tillgång 1 november å de ska bli så SKÖNT :)
Samma adress, samma allting, enda skillnad är 2a istället för min 1a.

Nu blir de o få i sig lite mat o sen hoppa in i en dusch.
Känns att de behövs, alla tankar följer med ner i avloppet..

Hej!


Bruno Mars - Just the way you are



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback