Tidigt godnatt..... 2010-10-27

Godkväll alla mina vänner.
Det blev gymmet som sagt, med lillasyster.
Solariestek först, hur skönt o efterlängtat som helst.
Därefter gymmade vi, skönt de också.

Drog o handlade lite käk, sen hem till min Bagge.
Suttit med huvudet nerdränkt i massa papper.
Rensat o klart, skönt de också.
Fan va allt är skönt! :D

Men men, kroppen är trött o behöver nog tidig sömn ikväll.
Jobb imorgon igen, samma ställe, samma avdelning, samma tid.
Eken, Kaninen (småbarnsavdelningen, 9.00 - 13.00.
Kanoners de där!
Direkt efter, utbildning som sagt till 15.30.
Får inget Jina-sällskap, tror vattnet gick idag...
Alla tankar till dig, de kommer gå bra! :)

Nu skriver jag inte mer.
Avslutar med å säga att jag saknar pluttan <3



Rasmus Seebach - Engel


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback