Mätt å belåten va de ja...... 2010-10-27

Dagen har sprungit iväg.
Började den på Eken, på småbarnsavdelningen.
Hade tid mellan 9 - 13, därefter bar de av till djuraffären.
Bagge har fått sprillans ny, fräsch o DYR kattsand!!
Jag gjorde iofs ett jävla klipp, 10 kg kostar i vanliga fall 199 kr.
Idag fick jag 12 kg för 99 kr, går ju inte få de bättre :)
Sen fick min lilla man en stor påse med ny fin mat också.

Klockan sprang iväg och den blev 14.00, dags för klippning.
Klippte topparna och fixade till mitt slitna hår, fräscht o fint nu.
På fredag blir de färgning när Frida kommer hit, sen är de tiptop.

Blev o dona lite käk nyss också, magen skrek av hunger.
Pastaröra med bacon, massa gott o proppmätt nu.
Väntar just nu på att lillasyster ska komma.
Gymmet och solariet väntar, ska bli skönt :)

Löning idag med, sjukt efterlängtat.
Men när hyra o räkningar är betalda.
Då var lönen inte så efterlängtad trots allt.
Känner mig lika fattig som igår.....

Men, så är de!

Ikväll blir de lugnt, jobb + utbildning väntar imorgon.
Jag har även fått tag på chefen inom personlig assistans.
Så ska på möte dit, på fredag. Kommer gå kanonbra!
Så nu jäklar hoppas jag att de ramlar in fler tider.
Skulle tydligen få introduktion hos 2 vårdtagare.
Och så hade platsbanken.se lite o erbjuda idag med.
Så får väl ta ett snack med chefen Kerstin på fredag om det.
Hellre en fast tjänst än att hoppa runt på timmar.

Packa lite nu, gymmet straxt.
Tjingaling!


Tinie Tempah feat. Eric Turner - Written in the stars






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback