Lugnt o harmoniskt...... 2010-10-23

Vilken lördag, lugnt o skönt. O har min Baggemysis sovandes tätt intill mig.
Adam Lambert spelas lite i bakrunden .. "baby you know that.. maybe it's time for miracles"

Precis tittat på en film som gick på 4:an o så pratar jag lite med min lilla Emma.
Hon har installerat sig och allting i Spanien tillsammans med Emmy, o de känns skönt.
Följ gärna deras resedagbok --> http://emmyemmamallorca2010.blogspot.com/

Jobbet ikväll på Södra gick jättebra, precis som vanligt.
Jag hade "inne"-rundan som den kallas, å den är skönast.
Saknat mina gubbar å tanter :)
Det blir jobb imorgon igen, vid 7.00 till 13.00. GUTT!

Snart är de time for bed, behöver vila dom små ögonen lite.
Å de ser ut som Baggeman behöver sova lite också.

Godnatt! / M..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback