Lite ljusare, lite bättre...... 2010-10-21

Ny dag, nya möjligheter. För de är väl så man brukar säga?

Igår va frustrationens dag eller något. Usch så arg jag va!!
Nu har det lagt sig efter väldigt många timmars sömn.

Jag vaknade inatt o såg under gatlysena att de faktiskt snöade.
Även att jag hatar snö så kändes de skönt, som någon slags lättnad.
Hösten har sin charm men vintern tar med sig allt de tunga man haft från hösten.
Och de är väl kanske de som behövs just nu för att allt ska lösa sig.
Mycket sitter i huvudet, mycket sitter i hjärtat. Gäller bara att ta tag i de.

Än så länge av dagen som gått har jag rensat lite lådor och snart blir de o städa lite.
De gamla vanliga, städa badrummet lite och dra sig en vals med dammsugaren.
Luften är så frisk och skön med så skulle inte sitta fel med en citrondoft i hela lyan.

Sen har jag hittat ett nytt album på Spotify ... Scorpions  - Sting in the tail
Sådana här dagar ska man lyssna på sånt.
Någon slags terapi, men jävligt skönt.


Scorpions - Raised on rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback