Jobb å myssöndag...... 2010-10-24

Vilken söndag, gått lika fort som gårdagen.
Dagen började med att jag jobbade 7 - 14.
Tröttsamt men gjorde de jag skulle, å lite till.
Hann inte mer än o komma hem, somnade som en stock.
Bagge min gos också givetvis :)

Sen va de dags o fixa lite mat o sen blev det jobb igen, 18 - 21, på Södra.
O även den turen gick primaballerina..

Just nu, tända ljus och så Beck på 4an. Kanoners!
Bagge sover som en stock..


Måndag imorgon igen. Dagarna flyger fram.
Å det är bara 2 månader kvar till julafton.
Det kanske är dags att börja fundera på julklappar snart?
GUD VILKEN STRESS...

Sen Emma, min lilla plutt. Jag saknar henne, väldigt mycket.
2 dagar har gått och det känns som en evighet.

Men förövrigt så känns allting ganska okey nu, stabilt å så.
De är skönt, lite jobbtider hit o dit o mer kommer de förhoppningsvis.
Lön på onsdag, så då får man börja leva igen känns de som.
Tänk att man ska va så beroende av pengar. De är sjukt!?
Jag är glad att Bagge finns iaf, han lyser upp tillvaron i mitt liv <3

Nu får de va slutskrivet..


Charice feat. Iyaz - Pyramide



Kommentarer
Postat av: Anonym

baggebus!!!! :D

2010-10-27 @ 08:25:21
URL: http://thessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback