Höstmåndag...... 2010-10-25

Vaknar av att solen skiner, detta är de absolut finaste med hösten.
Alla färgade löv, solen som skiner o lagom ute, inte för kallt..

Inget jobb idag, så tog mig en sovmorgon, skönt att sova ut.
Blev o röja undan all disk istället, som fått mig o spy nästan.
Den växer o växer men nu är den borta. Tack å lov!

Blir o skriva världens fetaste handlarlista idag, lön på onsdag.
Å fredag bär det av till Kalmar för alla dessa inköp. SKÖNT!
Sen till helgen hoppas jag att jag får börja flytta in i nya lägenheten.
Bilder på den kommer, jag lääängtar så :)

Dagen idag kommer bestå av lite tvätt, rensa lite o plocka lite.
Som vanligt de dagarna jag inte jobbar, men ganska skönt o få pyssla lite.

De va de det.. Tjingeling!
/Malin


Matisyahu - One day





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback