Helg å jobb...... 2010-10-23

Lördag redan, veckorna går fort...
Precis gjort lite mat, ris å korvstroganoff blev de.
En portion till mig och så en matlåda på de. Kanon!

Jobb snart, hos mina gamlingar på Södra hemtjänsten.
Så de blir jobb kvällen lång, 14.45 - 21.30.
Delad tur imorgon också, de gillar jag.

Igår var jag i Västervik, träffade Micke, lagade tacopaj å kollade idol.
Vi träffade även Jossan o Timmy, vilket var sjukt länge sen.
En tripp på stan, lika dött som vanligt så de blev hem igen.

Igår åkte även Emma min lilla plutt till Spanien tillsammans med Emmy.
Sjukt tungt faktiskt, kommer sakna ihjäl mig, vilket jag redan gör :(
Men, dom kom iallafall fram helskinnade o de är ju bra.
Jag hoppas för allt i världen att dehär 2 månaderna går fort.

Byta om och bege sig mot jobbet, klockan tickar iväg..
Tja!


Shakira feat. Dizzee Rascal - Loca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback