Bra torsdag!.... 2010-10-28

Började dagen med att avverka 4 timmar på förskolan Eken.
Det gick lika bra som alla andra dagar jag tillbringat där.
Fick även reda på att jag ska vara där hela nästa vecka också :)

Direkt efter jobbet fick jag dra till Parkskolans aula, teaterdags.
Det var detsamma som föreläsning fast med lite pjäser och så.
Väldigt uppskattat, mycket folk och väldigt roligt.

Efter de så drog jag till frisören, mamma slingade håret o blev fin.
Sen fixade vi lite och sen begav vi oss hem till mig, packade lite o torkade ur skåp.
Nu är det bara 2-3 dagar kvar, sen flyttar jag. UNDERBART!

Imorgon är det fredag, möte vid kl 8. Ingen sovmorgon, men önska mig lycka till.
Därefter, hämta bilen hos mamma o sen beger jag mig till Kalmar.
Direkt hem till Frida o sen in till Kalmarcity och se vad stan har å erbjuda.
Avslutar dagen ute på Hansa City med Ikea och Citygross...

Å sen, jag är gjord i arslet.
Blev arg för mitt internet lägger av hela tiden.
Tog tag i de o slängde de i bordet.
Och så brann de lite, sladden hamnade i ljuset.
Bra jobbat! Lite svart o luktar bränd plats.
Men de fungerar, o fan ta skiten om de avbryts igen.

Nu ska jag sova, trött i dom små ögonen.
Godnatt!


Rod Stewart - Sailing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback