SNÖKAOS!.... 2010-11-30

De bara kommer snö, mer o mer o mer.
Känns som de aldrig kommer ta slut.
Idag har vädret varit helt lustigt.

När jag gick till jobbet, solen sken o snön låg o glittra.
Även när vi va ute på dagis så va de jätteskönt väder.
30 minuter innan jag skulle gå hem ÖSTE de ner snö.
När det va dags att gå hem va de helt stilla o sådär vackert.
Hann inte mer än komma hem förens de flyger runt snöflingor igen.
Men solen skiner? Ah, sjukt lustigt väder... :)

Jobbat iallafall o fick förlängt på Eken idag till den 10 december.
Sen får vi se hur de blir, hon som är sjukskriven är påväg tillbaka.
Kul för henne, men mindre bra för mig.

Mitt ställ med termobraller o jacka är kanonbra.
Tunnt o smidigt så man kan röra sig men jag fryser då inte.
Dessutom är de svinsnyggt o jag älskar de.
Sen brallorna är samma färg som de mörka i jackan.




Fick min bok idag med. "6 dagar till en slankare kropp"
Verkar vara en väldigt bra och givande bok.
Scheman för mat och träning i veckoperioder.
KANONBRA! :)

Å idag blir det att städa lyan lite, dammsuga o torka golven.
Lillasyster + Sofie x 2 kommer hit o ska sova här.
Imorgon bär det av till Ullared o de ska bli najs.
För som jag längtat, skiter i vädret, jag ska åka!!!


Tjingaling!


Lifehouse - Storm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback