Scary shit...... 2010-11-08

JAHA, då va även denna måndagen gjord.
Jobbat på Eken, som vanligt 9.00 - 13.00 :)
På morgonen från 8.00 - 9.00 va de personlig assistent.
Så de har varit full rulle hela dagen..
Fortfarande sjuk dock, å de suger.
Tredje dagen med feber, blä!

Men jag har iallafall bestämt mig för att inte ha mobilen vid mig när jag sover.
Inatt mellan 4.00 och 4.30 har jag i sömnen ringt en jobbarkompis.
Pratat o mummlat i sömnen ett par minuter, även skickat obegripliga sms.
Såg detta på morgonen när det va dags o gå upp, jag är fan läskig!!
Sen kanske jag går upp direkt när klockan ringer om telefonen ligger i köket.
Istället för att snooza tusentals gånger...

Även att jag varit sjuk o egentligen inte orkat göra något så har jag röjjt lite ändå.
Diskat lite, tvättat lite, ätit lite mat o haft syster på besök.
Men de slutade med att vi somnade som stockar i varsin ände i soffan.
Nu på kvällen blev det en dusch också, i hopp om att bli lite piggare.
Hjälpte för stunden kanske, men nu är jag lika tung i huvudet...

Blir o ta sig en ipren, spruta näsan full med nässpray o lägga sig i sängen.
Lång dag imorgon. Eken som vanligt 9.00 - 13.00 å sen personlig assistent 14.00 - 22.00.

Hoppas allt varit till belåtenhet för övriga människor här i världen.
Adios o godnatt o hejdå..


Kings Of Leon - Radioactive




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback