Saminaminah eh eh, waka waka FREDAG!.... 2010-11-12

Denna dag började inte särskilt bra.
Började jobba som vanligt vid kl 9 på Eken.
Klockan börjar ringa 7.30 men jag snoozar som vanligt.
Sen ringer de men jag trycker bara av.
Och sen mitt i allt måste jag stängt av larm också.
Jag vaknar 8.57!! Vilket inte brukar sluta bra.
Vet inte ens om jag fick på mig trosorna åt rätt håll.
Kom till jobbet 9.10, hjärnan sov fortfarande...

BRA JOBBAT MALIN!


Men, efter en dag på förskolan Eken så blev jag efterfrågad o jobba lite till.
Så det blev förskolan Blåklockan från 13.00 till 16.30. Gutt :)

Hem kom jag, till en mörk lya. Bagge hade inte ens orkat tända.
Vilken lat man jag bor ihop med, jösses... ;)
Svinhungriga va vi också, så de blev mat.
Yoggi o lite flingor till mig o lite torrfoder till min man.

Fredag å fredag, o waka waka eh eh liksom.
Helt lonely är jag o de suger. Hade lika väl kunnat jobba kväll.
För då går tiden o då hade jag somnat när jag kommit hem.
O då hade de inte varit lika lång tid tills jag ska jobba imorgon.

Får väl tagga mig själv genom o kolla idol o fixa något gutt käk.
Ska fixa "Malin special" ikväll ;) Ris blandat med köttfärs o wokgrönsaker.
Kommer bli smaskens. En dusch o "sköta om"-kväll blir de helt enkelt.
Mysfredag med Bagge...





Shakira - Waka waka


Tjingeling so long...
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback