Såjävlatröttpåskiten!!.... 2010-11-10

Japp, trött på skiten är jag vill jag lova. Fyfan så le!
Ett tag så trodde man att jag va påväg o bli frisk.
Men de ordnade inte till sig, vart sjuk i snart 2 veckor...
Går de inte över snart får man väl ta sig en sväng till läkarn.
Å de är ju så himla roligt, man får bara betala pengar utan o få hjälp.

Jobbat som vanligt idag, Eken 9.00 - 13.00.
Segt idag var det faktiskt. Mått riktigt dåligt.
Iprenen va inte min vän idag, suck..
Men annars, jättebra, älskar barnen.

Tvätten är iallafall undanplockad o Baggelitos kattlåda fixad med.
Funderar på om jag ska ta mig en sväng med dammsugaren..?
Blir nog senare, just nu känner jag nog mest för att vilja sova.
SKALLEBANK SKALLEBANK!!!
+ att jag har förmodligen förstört slemhinnorna i näsan.
Täppt i näsan, tar spray, spray förstör alltihop o snoken.
Inte bra, inte bra..

Jag går o lägger mig nu, för en stund iallafall, till en bra film?

Jag saknar min plutta, Emma!
Dagarna dom räknar jag flitigt varenda dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback