Mycket jobb!.... 2010-11-18

Nuförtiden känns det nästan som jag jobbar ihjäl mig.
Igår så var jag först på Eken, sen Blåklockan.
Dagen innan de va jag på Eken, sen Lammet.
Sjukt va dåligt med vikarier det finns.
Fast jag är ju glad att jag får jobba :)
Dock känns de som jag kommer dö av allt.
Men jag överlever nog de också.

Idag fick jag även förlängt på Eken, så har halvtiden kvar till sista november :)
Hoppas på ännu mer förlängning, de rullar på helt enkelt.

Hemtjänsten har även ringt, ska jobba 24-26 december.
Vilket innebär storhelg o massa cash. Fick även andra tider.
Så just nu går de bra med allting :)

Södra hemtjänsten ikväll med + dagis på dagen.
Så idag blev det 13 timmars arbete, huhuhu!
Eken 8.30 - 16.00 o sen Södra 16.00 - 21.30.
Död i skalet men de lönar sig väl sen...

O imorgon är de fredag, folket tar helg.
Men de gör inte jag, jobbar hela helgen lång.
Känns som jag aldrig är ledig nuförtiden.
Men man får inte klaga egentligen..
Cash är gutt! :) När dom väl kommer.

Sängen nu, kanontrött. Jobb imorn.
Godnatt alla änglar där ute.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback