Målardag 3...... 2010-11-03

Började dagen med jobb på Eken från 9.00 - 13.00.
När jag gick till jobbet va de regnrusk o inte alls trevligt.
Varit några barn och jättelugnt idag också.
Andra dagen irad jag hade vilan också, gick superb :)

Nu skiner solen förövrigt, de är de fina med hösten.
Alla färgade löv o solen som lyser.
Bort med regn, kyla o allt de där.
För de är ingen höst som någon tycker om.

Snart kommer lillasyster hit å ska hjälpa mig och färga håret
Utväxtranden är inte nådig alltså, usch!!
Därefter blir de o ta sig lite maot o sen börja måla.
Sista målningen, lager 2. Sen är de bara o ställa in allt :)

Förkyld har jag också gått och blivit, näsan rinner.
Fast egentligen är de väl inte så konstigt.
Barnen på dagis är som små pestråttor, bär på allt å inget.

Skriver mer sen.. Bye!


Eminem - W.T.P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback