Kaaaallt!!.... 2010-11-08

-6 grader ute idag, fyfan.
Tur jag har värme här.

Jag har då inte sovit särskilt mycket inatt.
Vaknat titt som tätt o letat efter mitt nässpray.
Men mitt i allt kom jag ju på att jag glömt de i Kalmar.
Glömt allt nödvändigt. Nässpray, lypsyl o snus!!!

Mamma kom hit vid halv 8, körde henne till jobbet.
Sen drog jag hem igen, åt lite frukost.
Klockan är straxt ÅTTA o jag ska bege mig snart.
Personlig assistent i 1 timma, bredvidgång.
Bara för jag ska få se morgonrutinerna.
Därefter blir de o ta rallybilen direkt till dagis.
O där har jag tänkt o stanna till ca 13.00.
Sen blir det hem o tvätta o dona lite.

Jag är fortfarande sjuk så ska inte göra ett skit idag...

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback