Jobb å jobb å jobb....... 2010-11-09

Helt slut i både kropp å själ är jag just för tillfället
Vaknade i morse o mådde skit rent ut sagt.
Hade nästan 39 graders feber o näsan lika igentäppt.
Nässpray o ipren sen kände jag mig väl någorlunda.
Iväg till dagis, avverkade mina timmar där som vanligt, 9 - 13.
Därefter, hem en snabb vända, pussades lite med Bagge.
Gå till mammas jobb, hämta bilen, sen iväg till nästa jobb.
Blev ett långpass på personlig assistent, 14.00 - 22.00.

Sitter o funderar på om jag ska äta lite, klockan är snart halv 12.
Så hmm, vetifasen..

Blir iallafall o ta sig en ipren, får hoppas den mättar lite :)
Sen nässpray o gosa ner sig med Bagge under de varma täckena.
Jobb imon, på dagis som vanligt.

Godnatt o sov gott


Taio Cruz - I'll never love again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback