Har inte tid o vara sjuk!!.... 2010-11-04

Jobbat, som vanligt, Eken.. 9.00 - 13.00.
Gick lika bra idag som alla andra dagar.
Vilan tredje dagen irad o jag somnade som en gris.
Men det var skönt iallafall :)

Tror jag gått och blivit sjuk också, känner mig inte alls pigg.
Plus att näsan rinner värre än aldrig förr...
Fast o andra sidan, hellre detta än magsjuka o spya.

Blev ingen bredvidgång idag heller som personlig assistent.
De ansåg mig inte lämplig nu när jag är sjuk och allt.
Vilket jag anser är ganska förståeligt.
Men nästa vecka blir de bredvidgång iallafall.

Jag fick även reda på idag att jag fick hela nästa vecka på Eken också :)
Så på måndag inleder jag vecka nummer två där. Underbart.

Men.. Här kan jag iallafall inte sitta, blir o ta sig en sväng till apoteket.
Nässprayet är slut o vem behöver inte mer när man är igentäppt?


Bruno Mars - Just the way you are



Tjingaling so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback